Гарантія на меблі

При дотриманні правил і вимог експлуатації меблів, гарантійний термін складає 24 місяці з дня виготовлення.

За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі якщо неможливо усунути дефект – замінимо браковану деталь.

При отриманні меблів, Покупець повинен перевірити скло і дзеркала (якщо були замовлені) на предмет цілісності, цілісність упаковки виробу та деталей в упаковці. У разі порушення упаковки - перевірити кількість і комплектність вкладення.

Перед складанням меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність браку (сколів, подряпин, відповідності кольору всіх елементів виробу). При виявленні браку - призупинити складання, тому що деталі меблів зі слідами монтажу поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення складання, тому що заміна браку проводиться тільки в заводській упаковці. Гарантія анулюється за умови, якщо деталь для заміни вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад: був закручений гвинт, прорізано отвір, тощо. Після закінчення складання зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек і маркувальні ярлики (бірки) з упаковок.

Увага! Меблі повинен складати майстер зі складання корпусних меблів.
У разі самостійного складання та монтажу меблів – гарантія виробника не діє.


Перед використанням меблів ознайомтесь з інструкцією експлуатації.

Інструкція з експлуатації:

Меблі з ламінованої деревинно-стручкової плити (ДСП) призначені для експлуатації та зберігання в сухих та теплих приміщеннях.

Не допускається піддавати меблеві фасади тепловому впливу вище +70°С (відкрита духовка, палаючі конфорки, розігріта плита, освітлювальні прилади і обігрівачі, гаряча пара і т.п.), тому, що це може призвести до деформації, відшарування та відклеювання плівки.

Для запобігання деформації та зміни кольору поверхні меблів з ДСП чи МДФ, крайки на торцях та металевих елементів (ручки, профіль), потрібно уникати попадання на деталі виробів вологи та впливу прямих сонячних променів.

При зміні місця розташування меблів у житловому приміщенні, необхідно спочатку звільнити їх від речей. При значних переміщеннях рекомендується зняти дверцята, внутрішні полиці та шухляди. Меблі переносити тримаючи їх за бокові стійки та дно, попередньо трохи піднявши їх над підлогою.

За необхідності проведення ремонту та оновлення меблів потрібно звернутися до фахівців.

Не рекомендується експлуатація меблів не за прямим призначенням.
Не допускається надмірне навантаження на деталі меблів, яке призводить до їх деформації та руйнуванню.

Не допускати волочіння по підлозі та піднімання за верхню кришку для перенесення.

Не допускається застосування засобів очищення, в складі яких є агресивні хімічні речовини (ацетон, пральні порошки, розчинники для фарб, а також засоби з вмістом абразивних матеріалів).

Не допускається попадання вологи на торцеві частини меблів, покриті плівкою, крайкою (оброблені механічним шляхом фаски, деталей), - це призводить до розбухання ДСП.

Гарантія поширюється на такі виробничі дефекти
(за умови дотримання інструкції з експлуатації):

- відшарування або тріщини, плями лакофарбового покриття з вини Виробника;
- нерівномірне фарбування або зміна кольору, не пов’язана з умовами експлуатації;
- виробничі дефекти покриття (відшарування шпону, тріщини лаку);
- відшарування шпону від основи МДФ без зовнішнього впливу;
- відшарування ПВХ-плівки (фасади МДФ з плівкою ПВХ) без зовнішнього впливу;
- здуття поверхні при нормальних умовах експлуатації (фасади МДФ з плівкою ПВХ).

Гарантія не поширюється, якщо:

порушено правила і умови зберігання та експлуатації меблів;
відновлення і ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно;
меблі пошкоджені внаслідок дії домашніх тварин, впливу вологи, пари, прямих сонячних променів, агресивних рідин, перепадів температур, а також з ознаками недбалого користування;
змінена конструкція виробу або комплектуючих Покупцем;
присутні механічні пошкодження, спричинені у процесі транспортування або експлуатації;
вироби були змінені або доопрацьовані сторонніми особами;
подряпини, відколи, потертості, утворені після отримання продукції;
присутнє знебарвлення, зміна тону або блиску фарби, внаслідок природнього старіння або впливу середовища;
збіг гарантійний термін;
відсутній документ, підтверджуючий факт придбання товару Покупцем;

Просимо уважно ознайомитись із вищевказаними умовами перед початком монтажу та експлуатації продукції.
Недотримання умов може призвести до втрати гарантійних зобов’язань.

Повернення меблів:

Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо не пошкоджена упаковка, фабричні ярлики, він не використовувався, не був у складанні (монтажі), збережено його товарний вид, споживчі властивості, мається товарний чек, виданий покупцю разом з товаром, не є у переліку товарів, які фабрика не приймає на повернення (не виготовляється під замовлення).
:
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:

з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
підлягаючий поверненню товар не є новим, тобто був у складанні (монтажі), пошкоджена оригінальна упаковка, фабричні ярлики;
товар входить до переліку, що не підлягає обміну (виготовлено за індивідуальним замовленням);
Дані умови складені відповідно до чинного законодавства України і не утискають законних прав Покупця.
Витяг з Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), згідно постанови Кабінету Міністрів України від19.03.94 N 172:
пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).

Рекламації. Умови подання рекламацій:

рекламація подається у письмовому вигляді протягом 14 календарних днів з моменту відвантаження електронною поштою: [email protected]);
обов’язкові дані для розгляду рекламації: номер замовлення Виробника та дата отримання, фото/відео дефекту з різних ракурсів, опис проблеми, фото деталі, до якої є зауваження, контактні дані для зворотного зв’язку;
якщо відсутня деталь чи частково фурнітура – зазначити деталь згідно інструкції по збиранню виробу, фото бірки, фото упаковки (загальний вигляд та місце пошкодження);
термін розгляду до 10 робочих днів з моменту отримання повної інформації.

Рекламації приймаються тільки при наявності товарного чека, самого виробу або окремих елементів і в «оригінальній упаковці».

Рекламації не розглядаються, якщо:

порушені строки звернення або правила експлуатації;
не наданий повний перелік документів/доказів та інших обов’язкових матеріалів;
дефекти не є виробничими або виникли внаслідок дії зовнішніх чинників;
механічні пошкодження виявлені після доставки до Покупця службами перевізниками (Нова пошта, Делівері тощо;
якщо є ознаки монтажу деталей (був закручений гвинт, прорізано отвір тощо) – рекламації щодо невірного кольору, розміру чи моделі - не розглядаються.
рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки, доставки і підйому (самостійно Покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації - усуваються за рахунок Покупця.

Рекламаційні випадки:

Пошкоджена кромка ЛДСП, відколи тощо; невірне свердління отворів; невідповідність фурнітури; невірне маркування або брак комплектності; невідповідність кольорів згідно замовлення.

З моменту завантаження товару на транспортний засіб, відповідальність за збереження, цілісність та безпечне транспортування меблів несе замовник (або уповноважений ним перевізник).

Деталі, які допоможуть Вам визначити якість отриманого товару.

1. На передній частині виробу не допускається:
- відшарування покриття (плівки);
- подряпини, забоїни, потертості, видимі при фронтальному огляді з відстані 0,5 м;
- точкові включення (вкраплення), точкове здуття з радіусом більше 1,5 мм.

2. На передній частині виробу допускається:
- дрібні подряпини загальною довжиною до 0,5 мм, видимі при фронтальному огляді з відстані 0,5 м;
- вм’ятини глибиною до 0,5 мм та довжиною до 1,5 мм, але не більше 2 дефектів на виробі площею 0,2 м2;
- точкові включення (вкраплення), точкове здуття з радіусом до 1 мм, але не більше 3 дефектів на виробі площею 0,2 м2.

3. На внутрішньому боці деталі допускається:
- відколи ламінату до 1,5 мм, але не більше 2 сколів на виробі площею 0,2 м2;
- дрібні подряпини, невидимі з відстані 0,5 м при фронтальному огляді; - технологічні отвори.

Для оформлення рекламації ознайомтеся з умовами подання та заповніть бланк та надішліть за наданими контактами.

Звертаємо Вашу увагу на те, що фабрика «VIP Master» коригує умови повернення товару. У зв’язку із значним розширенням асортименту по кухонній продукції, складська програма по товарним залишкам відсутня. Практично вся продукція виготовляється під замовлення клієнта. Це означає, що можливість повернення / обміну товару клієнтами обмежується. Зокрема вся фарбована продукція : «Amore Classic», «BRAVO», «Flat», «Margo», «Colour-Mix», «Interno», «Prime», «Мадрид», «Неаполь», шпонована – «SONATA», «LORI», «WoodLine» – поверненню не підлягають!
Можливість повернення іншого асортименту може бути розглянута в індивідуальному порядку. Фабрика «VIP Master» залишає за собою право дозволу/заборони повернення товару від Покупця чи коригування вже виготовлених замовлень. Детальна інформація по всьому асортименту, по термінам виконання замовлень, по гарантіям тощо знаходиться в «Інструкції по роботі фабрики «VIP Master».

Умови використання по фасадам.

Фасади встановлюються на корпусні меблі, які експлуатуються у сухих приміщеннях, що не піддаються перепадам температур, провітрюються, мають опалення, при температурі повітря не нижче +10 ° С і не вище +30 ° С з відносною вологістю 45-60%.

Істотні відхилення від вказаних показників призводять до погіршення якості фасадів і ушкодження меблів. Слід оберігати фасади від механічних ушкоджень, які можуть бути викликані дією гострих твердих предметів або абразивних матеріалів.

Прийом продукції за якістю здійснюється згідно європейських норм прийому якості меблевих фасадів: у приміщенні із денним освітленням, на відстані обстеження фасаду 60см та під кутом нахилу фасаду до осі погляду того, хто перевіряє 70-90 градусів і час огляду 10 секунд.

Неприпустимо піддавати фасади впливу температури, яка перевищує +70 ° С або нижча -15 ° С.
Неприпустимо піддавати фасади впливу агресивних речовин: кислот, розчинників, спирту, ацетону, бензину та подібних.
Не рекомендовано піддавати фасади тривалій дії гарячого повітря (інфрачервоного випромінювання) наприклад: відчинена на тривалий час розігріта духова шафа, випаровування киплячих рідин за відсутності витяжної системи, близьке встановлення переносних обігрівачів в холодну пору року.
Не рекомендовано піддавати фасади тривалій дії прямих сонячних променів (ультрафіолету).
Не рекомендовано знімати захисну плівку з фасадів до закінчення встановлення меблів.

Недотримання вищевказаних вимог призводить до знебарвлення, оплавлення, розтріскування, відшарування від площини та торців покриття фасадів та зміни геометрії (вигину).

Звертаємо увагу: навіть при дотриманні всіх умов експлуатації з часом фарбовані чи ПВХ фасади можуть змінювати колір (вигорання покриття від сонячного світла, від джерел неприродного освітлення).

Виробник гарантує однаковий відтінок декору плівки ПВХ та відтінок фарби на всіх МДФ-фасадах із однієї партії, оформлених одним бланком замовлення. Різниця відтінків декорів плівки ПВХ та кольорів фарб на МДФ-фасадах від різних партій не є недоліком і переробці не підлягає.

Звертаємо увагу на те, що для виготовлення додаткових фасадів фарбованого сегменту, необхідно передавати зразок від основного замовлення.

Фабрика залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і відтінки кольорів виробів, що не впливають на їх основне призначення.

Реальність сприйняття кольору та текстури.

Для більш точного уявлення про зовнішній вигляд кінцевого виробу, для полегшення роботи замовнику зі своїм клієнтом, фабрика виготовляє зразки матеріалів, які використовує для виробництва меблів. Уточнюйте актуальні зразки продукції у Продавця.

Вгору