При дотриманні правил та умов експлуатації меблів гарантійний термін становить 24 місяці від дня виготовлення.
За умови правильної експлуатації меблів ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти протягом гарантійного терміну, а в разі неможливості усунення дефекту — замінимо браковану деталь.
При отриманні меблів покупець повинен перевірити цілісність скла і дзеркал (якщо вони були замовлені), а також цілісність упаковки та деталей в упаковці. У разі пошкодження упаковки — перевірити кількість і комплектність вкладення.
Перед складанням меблів покупець має перевірити деталі на відсутність браку (вони мають бути без сколів, подряпин; всі елементи виробу мають відповідати заявленому кольору). У разі виявлення браку слід призупинити складання, оскільки деталі меблів зі слідами монтажу поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення складання, тому що заміна браку здійснюється тільки в заводській упаковці.
Гарантія анулюється, а деталь не підлягає заміні, якщо вона вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь була використана (наприклад, було закручено гвинт, прорізано отвір тощо). Після закінчення складання зберігайте товарний чек і маркувальні ярлики (бірки) з упаковок до закінчення гарантійного терміну.
Увага! Меблі повинен складати майстер зі складання корпусних меблів.
У разі самостійного складання та монтажу меблів гарантія виробника не діє.
Перед використанням меблів ознайомтеся з інструкцією з експлуатації.
Інструкція з експлуатації
1. Меблі з ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП) призначені для експлуатації та зберігання у сухих і теплих приміщеннях.
2. Для запобігання деформації та зміни кольору поверхні меблів і крайки на торцях потрібно уникати потрапляння на деталі виробів із ДСП вологи та прямих сонячних променів.
3. Забороняється піддавати меблеві фасади тепловому впливу вище +70°С (відкрита духовка, палаючі конфорки, розігріта плита, ввімкнуті освітлювальні прилади та обігрівачі, гаряча пара тощо), оскільки це може призвести до деформації, відшарування та відклеювання плівки.
4. Не рекомендується експлуатувати меблі не за прямим призначенням.
5. Не допускається надмірне навантаження на деталі меблів, що призводить до їх деформації та руйнування.
6. Перш ніж змінити місце розташування меблів у житловому приміщенні, необхідно звільнити їх від речей. При значних переміщеннях рекомендується зняти дверцята, внутрішні полиці та шухляди. Меблі слід переносити, тримаючи їх за бокові стійки та дно, трохи піднявши над підлогою.
7. Не допускається волочіння меблів по підлозі; для перенесення їх не можна піднімати за верхню кришку.
8. Для здійснення ремонту та оновлення меблів потрібно звертатися до фахівців.
9. Не допускається застосування засобів очищення, що містять агресивні хімічні речовини (ацетону, пральних порошків, розчинників для фарб), а також засобів із вмістом абразивних матеріалів.
10. Не допускається потрапляння вологи на торцеві частини меблів, покриті плівкою чи крайкою (оброблені механічним шляхом фаски деталей), оскільки це призводить до розбухання ДСП.
Рекламації приймаються тільки за наявності товарного чека та самого виробу або окремих його елементів у заводській упаковці. У разі недотримання цих вимог претензії по рекламації не приймаються. Дефекти, що виникли внаслідок неправильного складання (самостійно покупцем), неправильної доставки і піднімання (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.
Гарантія втрачається, якщо:
• порушено правила й умови зберігання та експлуатації меблів;
• покупець самостійно здійснював відновлення чи ремонт меблів;
• меблі пошкоджені домашніми тваринами, були піддані впливу вогню чи агресивних рідин, мають інші ознаки недбалого користування;
• покупцем змінена конструкція виробу або комплектуючих;
• збіг термін гарантії;
• відсутній документ, що підтверджує факт придбання товару покупцем.
Для оформлення рекламації ознайомтеся з умовами подання та заповніть бланк та надішліть за наданими контактами.
Звертаємо Вашу увагу на те, що фабрика «VIP Master» коригує умови повернення товару. У зв’язку із значним розширенням асортименту по кухонній продукції, складська програма по товарним залишкам відсутня. Практично вся продукція виготовляється під замовлення клієнта. Це означає, що можливість повернення – обміну товару клієнтами обмежується. Зокрема всі фарбовані фасади : «Amore Classic», «BRAVO», «Flat», «Margo», «Color-Mix» – поверненню не підлягають!
Можливість повернення іншого асортименту може бути розглянута в індивідуальному порядку. Фабрика «VIP Master» залишає за собою право дозволу/заборони повернення товару від покупця чи коригування вже виготовлених замовлень. Детальна інформація по всьому асортименту, по термінам виконання замовлень, по гарантіям тощо знаходиться в «Інструкції по роботі фабрики «VIP Master».